2013. augusztus 17., szombat

Díj! :)

Sziasztok!
Ez még ugyan nem a rész (Bár a 'Már megint Te?' - hez nemrég tettem ki a folytatást, és blogger által kíírt 4. fejezet helyett már a 6.-nál járunk...), de ismételten...



Szeretném megköszönni a díjat Kimnek és LyA-nak! :)





Szabályok!

1.      Írj magadról 11 dolgot!
2.      Válaszolj a kérdésekre!
3.      Tégy fel 11 kérdést!                         
4.      Küldd tovább 11 embernek! 



11 dolog rólam:
1.      Szeretem, ha rendezve vannak a dolgaim, mégis mindig hatalmas kupi van a szobámban
2.      Világosban nem tudok aludni, zajban igen
3.      Az utcán mindig zenével a fülemben szoktam közlekedni.
4.      Imádok rollerezni, akár még magassarkúban, vagy egyujjas szandálban is
5.      Nem szeretem a magyar Forma1-es kommentátorok szövegeléseit
6.      Szeretem a megszokott dolgokat
7.      Szeretek sütögetni
8.      Néha megteszek olyan dolgokat is, amikről soha nem gondoltam volna
9.      Körömlakk-mániás vagyok
10.  Magam festettem ki a szobámat, és volt ahol a tapétát is én tettem fel
11.  Nem gondoltam volna, hogy most sikerül 11 dolgot összeszednem magamról!


Kim kérdései:

1.      Szereted a Forma1-et?
Igen :)
2.      Kedvenc pilóta?
      Nico Hülkenberg
3.      Kedvenc F1 csapat?
      Lotus F1
4.      Szereted az állatokat?
      Igen
5.      Kedvenc színész?
      Keria Knightley
6.      Milyen filmeket szeretsz?
      Hangulattól függ. De sose néznék horrort, vagy önszántamból művészfilmet
7.      Sportolsz valamit?
      Igen
8.      Kedvenc foci csapat?
      Olasz válogatott  (Ha ez ér…)
9.      Kedvenc játékos?
      Gianluigi Buffon
10.  Olvasod a blogom?
      Nem :(
11.  Mit gondolsz a blogomról?
Tetszik a háttér. Egyszerű, mégis elég dominánsan kifejezi, hogy melyik csapatról szól főleg a történet!

LyA kérdései:

1.      Mióta vagy F1 rajongó?
Kb 2008-óta
2.      Mit jelent neked a Forma 1?
Húú… Hát szerintem ezt lehetetlen megfogalmazni! Kikapcsolódást, elmenekülést a környezetemtől, szórakozást, sportot :P, hobbit… És még rengeteg mindent
3.      Kedvenc film?
      Magyar vándor
4.      A környezeted mit szólt hozzá, hogy írsz?
Semmit! Mert nem tudnak róla. Na jó, legjobb barátnőm igen, ő meg pontosan úgy reagál, ahogy a legjobb barátnőknek szokás. Szerintem…
5.      Élnél külföldön? Ha igen hol és miért?
      Igen, Olaszországban, mert anyumat oda szólította a munkája.
6.      Ki volt az abszolút kedvenced az Olimpián. (Ha nézted!)
      Nem néztem :/
7.      Sportolsz? Ha igen mit, és mióta.
Jelen pillanatban úszom, erre több mint egy éve szoktam rá, és heti egyszer-kétszer tuti megyek, de amúgy mindig azt csinálom, amire lehetőség van.
8.      Melyik F1 pilóta a legszexibb szerinted?
      Hajjajj… :D … Legyen Hülkenberg
9.      Milyen az álomautód?
Rengetegfajta van! Jelen pillanatban egy olyan TúróRudisat szeretnék, amiből mostanában nagyon sokat látok.
10.  Kedvenc idézeted.
“Mindenik embernek a lelkében dal van,
És a saját lelkét hallja minden dalban.
És akinek szép a lelkében az ének,
Az hallja a mások énekét is szépnek”
11.  Ki az a személy akire felnézel, amolyan példakép?
Nincs kimondott példaképem…

Akiknek szeretném továbbadni: Tina, Noncsi, Dorothy, Mesi, LyA



Kérdéseim:

  • Ha egy valamit kellene kiemelni, amit az írásban legjobban szeretsz, mi lenne az?
  • Milyen színűre szoktad festeni leggyakrabban a körmöd?
  • Van egyből olyan konkrétum, ami beugrik, amikor felvetik, hogy mit akarsz megváltoztatni a múltadban? Ha publikus, mi az?
  • A történeteid közül van számodra 'kedvenc'
  • Töröltél már ki egész fejezeteket, csak mert nem tetszett?
  • Tudják az ismerőseid, rokonaid, hogy írsz?
  • Szoktál zenéthallgatni írás közben?
  • Van kedvenc szereplőd? Ki?
  • Van olyan jelenet, amit már régóta meg akarsz írni, csak mindig máshogy jön ki a lépés?
  • Mindig tudod, hogy mi lesz a történet vége, amikor elkezded írni?
  • Mit szoktál reggelizni?  ( :D )

1 megjegyzés: