2014. január 29., szerda

Díj :)




Sziasztok!
Most még nem új résszel jelentkezem (bár reményeim szerint az is jön hamarosan), hanem 
Rosettának szeretnék megköszönni egy díjat. Köszönöm! :)





Szabályok:
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj a kérdésekre!
- Tegyél fel 11 kérdést!
- Küld tovább 6 embernek!

Ha nem nagy gond, én ezeknek a nagyobbik részét kihagynám, ugyanis már többször is megkaptam a díjat, így rengeteg dolgot írtam már magamról, és tovább is küldtem már. De természetesen a kérdésekre örömmel válaszolok! :)

1) Ki/ Kik a kedvenc Forma 1 –es pilótád/ pilótáid?
    Nico Hülkenberg és Kimi Raikkönen
2) Melyik a kedvenc csapatod?
    Ezt nem igazán tudnám megmondani…
3) Szerinted léteznek véletlenek?
    Persze.
4) Mióta írsz történetet?
   Úgy 11-12 éves korom óta (persze nem ezt kezdtem akkor :D )
5) Olvasod a blogom?
    Még csak belenéztem
6) Van háziállatod?
    Vízi teknőseim és halaim vannak
7) Szeretsz sportolni?
    Nagyon :)
8) Szereted a Cobra 11-et?
    Imádom! (Bár mostanában nem nézem, mert nem találok sehol olyan részt, amit még ne            láttam volna :( )
9) Milyen zenéket szeretsz?
    Abszolúte hangulatfüggő. A keményebb rocktól az nyálas popig bármit, ha olyanom van
10) Milyen filmeket szoktál nézni?
    A horror kivételével bármilyet, már ha van rá időm…
11) Szereted a csokit?
    Naná!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése