2012. augusztus 22., szerda

Újra kaptam egy díjat! (kész döbbenet!)

Tudom, hogy nagyon sokáig nem voltam, és hogy most sem a történetet folytatom, de azért ezt muszáj kitenni! Nagyon nagyon örülök neki!!
(Ígérem, holnap, vagy holnapután már hozok részt is)
Nagyon köszönöm Bloodorangenek. akinek ezúttal is köszönöm a rendszeres kommentelést!:)
Szabályok:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell.
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
11 embert meg kell jelölni, és linkelni.Nincs visszaadás/visszaküldés.

  1. Ki a kedvenc íród? - Meg Cabot
  2. Kedvenc filmed? - Magyar vándor, de a Holdhercegnőt és az Igazából szerelmet is bármikor meg tudom nézni
  3. Melyik az a hely ahová elvonulsz gondolkodni,ami a legközelebb áll hozzád? - Hát gondolkodni vagy a szobámban, vagy ha az idő engedi biciklizés közben szoktam. A legközelebb pedig a fonyódi móló áll:)
  4. Kedvenc Forma 1-es pilótád? - Kimi Raikkönen, Nico Hülkenberg
  5. Kedvenc előadód,együttesed? - Talán Avril, de igazából hangulatfüggő, rengeteg mindent/mindenkit szeretek.
  6. Kedvenc karaktered a történetedből? - A Nagyi:)
  7. Hol szeretnél élni felnőttkorodban?(pl: tengerpart,hegyekben...stb.) - Mindenképpen városban. lehetőleg olyan helyen, ahol nyáron sincs nagyon meleg.
  8. Ki az a híresség,akinek szívesen bújnál a bőrébe? - Még ha gyakran morgolódom is miatta, és vannak vele problémák, teljesen jó nekem a saját életem, nem nagyon cserélnék testet senkivel. Bár lehet, hogy csak félek az újtól.
  9. Álmaid munkája? - Jelenlegi életem fő kérdése. Legnagyobb gáz, hogy tényleg fogalmam sincs róla.
  10. Kedvenc sorozatod? - Cobra 11, Sue Thomas FBI,Castle,
  11. A kedvenc F1-es pályád? - Nincs nagyon, talán a Hungaroring, de csak azért, mert akkor vannak fizikailag a legközelebb, hallótávolságban.

Akiknek én szeretném továbbküldeni, és még nem kapták meg mástól:

Hát igazából sokaknak továbbküldeném, de már mindenki megkapta, lévén nekem sokáig nem volt netem :/
Bár ez végül is jó, hiszen akkor nem csak én tartom őket nagyon jó írónak!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése