2012. április 8., vasárnap

Első díjam!!:)

 Hú, emberek.. El sem tudom mondani mennyire meglepődtem, amikor láttam hogy kaptam egy díjat Bloodorage - től! Most kezdtem csak bele az írásba, és egyáltalán nem gondoltam, hogy jó is! Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm!:)




Szabályok:
  1. Meg kell köszönni a díjat annak,aki gondolt rám és küldte!
  2. A logót ki kell tennem a blogomba!
  3. Be kell linkelnem azt,akitől kaptam!
  4. Írni kell magamról 7 dolgot!
  5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak!
  6. Be kell linkelnem őket!
  7. Megjegyzést kell hagynom nekik,hogy tudjanak a díjazásról!
  8. Nem küldhetem olyannak,akinek a blogja volt már kitüntetve!
7 dolog rólam:
  1. Fanfictionokat olvasgatva szerettem meg a Forma 1et. Előtte el sem tudtam képzelni, hogy mi lehet a jó benne, most már meglátszik rajtam, ha nem tudom a futam eredményét.
  2. Zene függő vagyok. Nem tudok nélküle az utcán közlekedni.
  3. Kedvenc színem a kék. Alig van olyan ruhám, ami nem ilyen színű. Ez már lassan 5 éve tart, de nem érzem úgy, hogy bármikor is beleunnék.
  4. 10 éve gitározom, 6 éve zenekarban is, és eddig mindig sikerült rá időt szakítanom.
  5. Barátaim közül nem sokan tudják, hogy írok. Sőt.
  6. Két vízi teknősöm van, és minden előzetes elképzelés ellenére kicsit sem lusták. Egy éjszaka alatt képesek az egész akváriumot átrámolni, bár nem kevés zajjal.
  7. A telet és a havat sokkal jobban szeretem, mint a meleg nyarat. Olyan ember vagyok, aki még a március végi hótól se kap szívinfarktust, hanem vidáman ugrál.
7 író, akiknek szeretném továbbadni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése