2013. május 12., vasárnap

Díj, megintcsak :)



LyA megint csak egy díjjal ajándékozott meg, amit ismételten nagyon köszönök neki! :)
És tényleg bármikor szívesen segítek bármiben, csak szólj :)

És szeretném megköszönni Dyboo-nak is! :) 








Szabályok :


- Át kell másolnod a képet és a kérdéseket és válaszolni kell rá.
- Ha megvannak a válaszok, öt azaz 5 bloggernek tovább kell küldened.
- Őszinte válaszokat várok :)
- Legfőképp F1-es blogoknak szánom, de át lehet adni másnak is :)

Kérdések:
  1. Ki az F1-es pilóta akivel szívesen találkoznál? Miért?
  2. Ki a kedvenced a régi pilóták közül? (pl.: Ayrton Senna, David Coulthard)
  3. Mióta nézed a Forma-1-et?
  4. Voltál már kint futamon?
  5. Mi vett rá arra, hogy elkezdd írni a történetedet?
  6. Van már egy határozott elképzelésed, mi lesz a sztori vége? 
  7. Hány részt vagy évadot tervezel?

 Válaszaim:
  1. Nico Hülkenberggel. Mert ő az egyik nagyon-nagy kedvencem, és mert valószínűleg vele sokkal szórakoztatóbb lenne, mint Kimivel :P Nem azt mondom, őt is imádom, de ha nyernék egy ilyen napot, akkor azért bebiztosítanám magamnak a jó szórakozást. És amúgy is érdekel a kisebb csapatok mentalitása, a lelkesedés az apróbb sikerek iránt. Ilyesmik :)
  2. Bevallom őszintén, én annyira régen még nem néztem a Forma 1-et. És persze, rengeteget hallottam, vagy akár olvastam Sennáról, Hakkinenről, Coulthardról, de valahogy nem érzem őket annyira közel magamhoz, hogy legyen kedvencem. De ha lehet azt nézni, hogy kevésbé 'régi', de már nem versenyzik a mezőnyben, akkor Robert Kubicát mondanám.
  3. Ez megint csak egy csavaros kérdés számomra... Ha azt vesszük nézésnek, hogy effektíve azt nézem, ahogy a kocsik száguldanak, akkor azt egy olyan egy-két éve nézem. De ha azt vesszük, hogy mikortól követem nyomon, akkor az 2008 környékén kezdődött. Valamilyen okból kifolyólag én, ahogy most is gyakran, inkább 'live timing'-gel követtem végig az eseményeket. A számok nekem többet mondanak
  4. Nem.
  5. Rengeteget olvastam, igazából én a történetek miatt szerettem meg  ezt a sportot. És mivel folyamatosan ezekről fantáziáltam, egy idő után megszületett a fejemben a saját történet gondolata is. Aztán már csak bátorságot kellet gyűjtenem, hogy leírjam. :)
  6. Van, de eszemben sincs most még elárulni. ;)
  7. Ezt így szám szerint nem tudnám megmondani. Évadot tuti nem nyitok újat, nem tudnám, hogy honnan számít másiknak. A fejezetszám meg majd kiderül.


 Akiknek én szánom:

1 megjegyzés: