2013. június 14., péntek

Díj, újból :)

Sziasztok!
Újból kaptam egy díjat, amit nagyon köszönök Dyboonak, Regi&Ani - nak és végül, de nem utolsó sorban LyA-nak! Nagyon szépen köszönöm, nagyon feldobtátok vele a napomat!!! :)



Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot!
2.A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3.Tegyél fel te is 11 kérdést a saját jelöltjeidnek.
4.Küld tovább 11 embernek! (Akitől kaptad az alap, hogy nem lehet visszaküldeni)

 

A 11 dolog magamról:

1) Nem hiszem, hogy össze tudok szedni magamról ennyi mindent.
2) Szeretem a kéket, minden mennyiségben, akármiben
3) Imádok úszni, biciklizni
4) Mindig zenét hallgatva közlekedek az utcán
5) Akármikor képes vagyok veszekedni a laptopommal, persze hangosan
6) Nem szeretek korán kelni, de soha nem állítom szundira az ébresztót. Ha már megszólalt, pattanok.
7) A kedvenc számom a 7-es
8) Töltőtollal írok, szinte mindig
9)Hobbiból szeretek fotózgatni
10) Szeretem a törit és a matekot
11) Tényleg nem találok magamról 11. információt

Dyboo kérdései:


1.Hány éves vagy?
             Hát ööö... Holnap már azt mondanám, hogy 19, de most még csak 18  ;)

2.Mióta nézel Forma 1-et?
             Nagyjából 2008-óta

3.Ki a kedvenc énekesed?
            Nehéz kérdés... Mindig más, nincs egy konkrét.

4.Kedvenc filmed/sorozatod?
            Filmnek a Holdhercegnőt, vagy a Magyar vándort mondanám, sorozatból a Cobra 11

5.Van testvéred?
            Igen

6.Voltál már Forma 1-en?
            Nem

7.Találkoztál már valamilyen hírességgel?És ha igen kivel?
           Nem tudom ki számít híres embernek, de emberrel igen, többel is

8.Mióta írsz történeteket?
          Talán 12 éves korom óta

9.Hova utaznál el legszívesebben?
          Finnország, Olaszország, Anglia

10.Ha lehetne egy kívánságod,ami teljesül,mit kívánnál?
          Nem tudom. Talán több időt, mert az mindig jól jön :)

11.Mi a valódi neved? :P
         A Dorcsából szerintem nem nehéz kitalálni ;)


Dyboo kérdései 2.0


1. Milyen színű a hajad?
     Szőkésbarna, bár most már lassan inkább szőkés
2. És a szemed?
     Kék 
3. Hova utaznál el legszívesebben?
     Most épp a Balatonra :D
4. A magyaron kívül milyen nyelvet tudsz?
     Angolul, olaszul
5. Kedvenc filmed/sorozatod?
     Film: Magyar vándor, Sorozat: Cobra 11
6. Mióta szurkolsz a kedvenc F1-es pilótádnak?
     2008-óta
7. Miért pont neki?
     Ezt szerintem nem lehet megfogalmazni... Ahogy azt se tudja megmondani az ember, hogy miért szereti pl a kék színt, vagy a tulipánt. Okokat persze lehet sorolni ezrével, de a konkrét indokot...
8. És találkoztál mát vele?
     Nem
9. Hány éves vagy?
     19
10. Van jelenleg olyan személy akit gyűlölsz?
     Nincs kimondottan
11. Három szó amely jellemez téged....
     Felszabadult, lelkes, pihenni vágyó 


Regi&Ani kérdései :

1. Szereted az állatokat?
       Igen :)

2. Ha igen, akkor mi a kedvenc állatod?
       Talán a teknősbéka. A vízi!

3. Kedvenc hely?
        Húú... Legyen mondjuk Fonyód

4. Vannak nagy álmaid?
       Persze, kinek nincsenek?

5. Mi leszel, ha nagy leszel? ( Ha már van szakmád, akkor mi az?)
       Életem legnagyobb kérdése... Bevett válaszom rá, hogy gyümölcs a Jogobellában!

6. Filmezés vagy Olvasás?
       Mindegy. Ha olyan, ami érdekel, és tetszik, akkor bármelyik jöhet

7. Kedvenc zenestílus?
      A pop

8. Tervezel további történeteket?
       Igen :)

9. Kedvenc város?
       Passz... Talán Firenze

10. Kedvenc f1-es, vagy focicsapat?
       Én focicsapatot mondok, és az olasz válogatottat. Fanatikus vagyok sajnos...

11. Hogy képzeled el magad 5 év múlva?
      Semmi konkrét elképzelésem nincs. Legyen párom, legyek boldog, lehetőleg végzős      .      az egyetemen, a többit majd a sors eldönti

 LyA kérdéseit nem találom... :( De ha kérdez válaszolok, tudja :P 

 

Tovább már nem küldeném senkinek, mert ahogy látom , már majdnem körbeért. Máskor majd szemfülesebb leszek, és korán kirakom ;)

 

2 megjegyzés:

  1. Szia, írtam kérdéseket a magamról rész alá :)

    Az én kérdéseim:
    1. Miért írod a története(i)d?
    2. A környezeted tudja, hogy írsz?
    3. Tudsz főzni?
    4. Mi a kedvenc színed?
    5. Buktál már meg valaha valamiből?
    6. Szoktál énekelni zuhanyozás, fürdés közben?
    7. Hosszú a hajad?
    8. Ki az a pilóta akit ki nem állhatsz?
    9. Kinek adnád idén a VB címet?
    10. Mit gondolsz a 3 hetes szünetekről a futamok közt?
    11. Nincs több kérdésem. ;)

    És írtam e-mailt is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bocsánat, hülyeségem határtalan, de úgy tűnik vetekszik a figyelmetlenségemmel. Bocsi még egyszer!

      Válaszaim:
      1) Mert rengeteg történet bolyong állandóan a fejemben, folyamatosan álmodozom, és akkor már miért ne írjam le? Illetve mert imádok töltőtollal írni, még ha ez itt a blogon nem is látszik
      2) Egyetlen egy ember van, aki tudja
      3) Ha egyedül vagyok itthon, se halok éhen, de azért egy hatfogásos vacsit nem én készítek a családi ebédnél
      4) Nem, szerencsére. Még csak sulitól független vizsgán se, és erre nagyon büszke vagyok! Sőőőt, a legrosszabb jegyem félévkor/évvégén a 3-as volt :D Ja, és olyan lusta vagyok, ha tanulásról van szó, hogy az ritka!
      6) Nem, még a csempék is leesnének
      7) Igen, és nem is tervezem levágatni
      8) Lehet furán hangzik, de Seb Vettel. Mint versenyző, mert unom, hogy mindig ő nyer. (De mindenből utálom azt, ami épp menő, vagy felkapott, úgyhogy ez csak annak a mellékhatása.) Emberként semmi bajom nincs vele!
      9) Kiminek!
      10) Hogy pont arra jók, hogy rájöjjön az ember, mennyire jó az a hétvége, amikor van futam :)
      11) :)

      Válaszoltam is, és lehet sikerült megoldani a problémát! :)

      Törlés