2013. június 23., vasárnap

Közérdekű!

Sziasztok!

Két információt szeretnék Veletek megosztani, ami szerintem az idejárók számára érdekes lehet.

Információ Numero 1: Nemrég megnyitottuk LyA-val közös blogunkat, amit most már Ti is olvashattok. Ezt IDE kattintva érhetitek el. Mindenkit nagy szeretettel várunk! :)




Információ Numero 2 : Csannától értesültem, hogy a blogger kezelőfelületén meg fog szűnni a 'blogok követése' funkció. Így nem csak, hogy újakat nem tudtok hozzáadni, de azoknak a blogoknak a frissítéseit se fogjátok látni, amikre régebben feliratkoztatok. Ennek a kiküszöbölésére a lányok találtak megy másik hasonló felületet, a Bloglovint. Itt ugyan regisztrálni kell újra, de szerintem azon kívül nagyon könnyen használható, és praktikus is. De persze bárkinek bármi problémája van vele, szóljon, igyekszem segíteni!

Erre a blogra IDE kattintva tudtok újra feliratkozni, de amikor regisztráltok, (ha regisztráltok) van olyan lépés, hogy az eddig követett blogokat átteszi innen, úgyhogy nem kell mindenhova egyesével elmenni. (Egy másik funkció, ami nekem így elsőre nagyon szimpatikus, hogy különböző szempontok ((téma/cím) alapján is lehet blogokra keresni.)

(Mindezt oldalra is kitettem, úgyhogy ha valaki csak később kap kedvet hozzá, ott könnyen megtalálja!)

És tudom, hogy mostanában feltűnően sok egyéb információval, és kevés résszel jövök, de ígérem, szerdán már itt lesz a folytatás!

Puszi
Dorcsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése